زندگی واقعی جریان دارد

در اوج ناامیدی ، عصبانیت و خستگی ، همچنان زندگی میکنم

آشپزی میکنم

پالتو نبات رو میبافم

خونه رو مرتب میکنم

و آرام آرام ناامیدی جایش را به امید و عشق میدهد.

خودمونو تو لحظه های ناامیدی و... از زندگی کردن محروم نکنیم ، قوی که باشیم ناامیدی بساطشو جمع می‌کنه و امیدواری از راه میرسه.

 

واسه دانشگاه پیام نور به صورت فراگیرثبت نام کرده بودم ، دوست داشتم روان شناسی بخونم ، ولی بیخیالش شدم.🤫😬

کاش سال ۹۰ که تو بهترین دانشگاه مدیریت میخوندم درست انتخاب رشته میکردم و واحد‌های روانشناسی رو پاس میکردم🙆🤯

ولی خب استارت مطالعاتی خودجوش روانشناسی رو زدم، اونم در ارتباط با تربیت فرزند و ...😏😑

 

  • بـهـآر ...

گذشته خیلی‌ کارا میشد بکنیم و نکردیم 

حالو بچسبیم و توش زندگی کنیم بهتره...

بیشتر بنویس لذت میبرم از نوشته‌هات🌷

آره دقیقا همینطوره، لذت رو باید از زمان حال برد
شما خیلی لطف دارین، خجالتم ندین.😍💐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

زنـان کـوچـک

اینجـا منطقـه ی امن من است ، جای آرامِ دنیـا
Designed By Erfan Powered by Bayan