و اندر احوالات شهریور ماه

روزای آخر مرداد ،واسه کل روزای شهریور ماه برنامه ریزی کردم ، و هدفم این بود این ماه پایان تابستون رو کامل استفاده کنم .

این شد که برنامه ی پر و پیمون نوشتم و از خجالت بیکاری و تنبلی در اومدم.

خب از آنجایی که من همیشه ی خدا کیک و شیرینی هام خیلی خوب نمیشد کلاس کیک پزی اسم نوشتم🙆

از فست فود هم چیزی بلد نبودم اونم اسم نوشتم🙄🥴🤕

خواستم کامل از خجالت بلد نبودن در بیام ، کلاس پخت نان فانتزی هم اسم نوشتم 😲🤫😱🤦

بله کلا سر خودمو شلوغ کردم حسابی.

گفتم دیگه این ماه آخری پروژه ی آشپزی رو به پایان ببرم ، خسته شده بودم از بلد نبودن.

خب حالا براتون از لذت درست کردن این ها بگم ، این قدر کیف میده کیک و... درست میکنم خوب از آب در میاد و همسر میگه دوباره درست کن💃😘🥳👏

فهمیدم چیزی که بلد نیستم زود برم یاد بگیرم ، نه اینکه در ندانستن دست و پا بزنم.

و لذت میبرم از یاد گرفتن این هنرها.

اینم از شیرینی باقلوا اولین تجربه 🤩

باید بگم الحق والانصاف خیلی خوشمزه بود.

 میریم که داشته باشیم یک بهار محکم و بااراده رو😎💪

 از بقیه کارها کم کم عکس میذارم.

  • بـهـآر ...

به به چه پست خوشمزه ای!

واقعا خیلی کیف میده آشپزی و تعریفِ بقیه از دستپختت

بیا بگو چیزایی که یاد گرفتی رو ببینم بلدم یا باید ازت یاد بگیرم 😅

😄
شکسته نفسی می فرمایید شما استادین تو آشپزی.، 
منم که میلنگم🤕😞

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

زنـان کـوچـک

اینجـا منطقـه ی امن من است ، جای آرامِ دنیـا
Designed By Erfan Powered by Bayan