هوا هوای عاشقیست ...

همسری شیفت هستن.

نبات با صدای ناز و دوست داشتنی اش داره برا امیر علی قصه تعریف می‌کنه.

منم غرق تماشای نم نم بارون و آسمونو و فضای دوست داشتنی هستم.

چقدر همه چی زیباست.

صبح نباتو یه کلاس یه ساعتی بردم ، خیلی بهش خوش گذشت. 

 

چند جایی پیشنهاد کار دریافت کردم ،منتظرم مدرک روان درمانگری کودک و نوجوانمو بگیرم انشاا... و خیلی مورچه ای کارمو شروع کنم.

خیلی به مطالعه ، به تجربه ،به دانستن و... نیازمندم. فکر میکنم یه دنیا مطلب نخوانده وجود داره و باید بخوانم و بدانم.

 

و قراره انشاا... آخر ماه به صرف یه مهمونی ویژه دعوت برادر باشیم ، اونم بخاطر استخدام کاری ، و بخاطر دریافت اولین حقوق من و نبات میتونیم برا خودمون یه هدیه خاص انتخاب کنیم. بعله اینجوریاس.

چی بخریم ؟؟ 🤷🤔

 

 

  • بـهـآر ...
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۰۳ , ۱۷:۵۳ عطاملک | قرارگاه سایبری

sgسلام

ایام به کام

دغوت می کنم برای انتشار یاداشت ها و تصاویر و همچنین ارتباط بیشتر با خوانندگانتان از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید

 

+ الان نام کاربریتون ازاد است

با سپاس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خــونه ی 🏡 دنج

اینجـا منطقـه ی امن من است ، جای آرامِ دنیـا

خونه ی دنج 🏡 و دوست داشتنی من
Designed By Erfan Powered by Bayan