و سلام که نام خداست

یادم رفته بود که گوشه دنجی به این زیبایی دارم اونم تو گوشه ای دنج از فضای مجازی

به به

یک سال دیگه گذشته و من بزرگتر شدم ، میشه گفت اشتیاقم به زیبا زندگی کردن هم زیادتر شده.

خب اسفندماه ۹۹ نشستم و برا خودم حساب و کتاب کردم که از سال ۱۳۹۰ تا الان که نزدیک ۱۴۰۰ هستیم من چه چیزایی به دست آوردم ؟ چه کارهایی انجام دادم ؟ و در کل چگونه گذراندم

و مهم تر از اون اینکه برا ۱۴۰۰ تا۱۴۱۰ به شرط زنده بودن ،یه برنامه بلند بالا نوشتم.

فقط فهمیدم این ده سال گذشته خیلی سالهای خوبی بود با همه بالا و پایینش ولی می‌تونستم تو اوج بهترین سالها خیلی کارها انجام بدم و پیشرفتهای زیادی داشته باشم😞

ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیریم تازه است

پس به امید روزهای زیبا

  • بـهـآر ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

زنـان کـوچـک

اینجـا منطقـه ی امن من است ، جای آرامِ دنیـا
Designed By Erfan Powered by Bayan